zondag 22 juli 2012

Groeicurve

De dames en heren hebben besloten de werpkist te verlaten. Ik was lekker bezig in de 'kraamkamer' en had het schuifje er uit gelaten..en wie komt er gewoon de werpkist uitzetten..juist mevrouwtje geel op de poot gevolgd door dame pink! Ook meneer paars vond het wel tijd om wat meer van de wereld te zien dus hopla er achteraan..toen heb ik groentje, die lief lag te slapen, ook maar eruit gehaald. Gezellig bij mama gegeten en geslapen buiten de 'kist' het was een feest. De ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op, elke dag hebben ze wel weer iets nieuws. Vandaag waren ze ook ineens al een beetje aan het spelen..met de bekkies open en lekker vinnig doen..prachtig! Het is een heerlijk stel, ik kan me niet voorstellen dat ze dadelijk weer weg zullen gaan, ze zijn al zo'n deel van ons leven geworden. Maar daar denken we nog niet aan..dat duurd nog bijna 6 weken!










2 opmerkingen:

  1. Ik vermoed dat mijn reactie zojuist is misgegaan, dus een nieuwe poging. Ik schreef daarin dat de kleintjes wel heel hard groeien en dat je er maar lekker van moet genieten, want straks krijg je je handjes er nog vol aan. Ook een compliment voor het blog, waar je veel van je schrijftalent in kwijt kan.

    Liefs en groetjes,

    Pa en Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaaah echt zo schattig! Tot zondag

    BeantwoordenVerwijderen