dinsdag 3 juli 2012

Summer in de summer


Pfff voor een hoogzwangere dame is het nu toch wel warm hoor!
Ons vrouwtje is behoorlijk aan het hijgen vandaag. Ze probeert zoveel mogelijk de koelste plekjes te vinden.
Vanmorgen ging ik de de badjes met water vullen voor de andere doggies en de logees..mevrouwtje stond direct naast me..yeahhh de tuinslang zag je haar denken.
Sum is nl helemaal weg van de tuinslang, tenminste van het water wat er uit komt zetten!
Maar deze keer zei ik..nee wijffie dat kan nu echt niet..je bent hoogzwanger.
Zwanger of niet ze ging tegen het hek op staan en trok echt zo'n bekkie vanne..kom nou op vrouwtje..spuiten met dat ding! Kon ze nou normaal doen als ik de slang aanzet zeg ik ok, maar ons
blonde dametjes word gewoon knots knetter gek als het water er uitkomt..dus nee..om ongelukken te voorkomen heb ik gewoon de badjes gevuld zonder 'hulp'van Sum..dit werd me niet in dank afgenomen dat kan ik jullie verzekeren.

Bij deze even wat foto's van Summer en haar waterballet vorig jaar zomer...jullie begrijpen...dit wil ik de puppen toch echt niet aan doen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten